Klachtenprocedure

Garantie op uw bestelling

U heeft garantie op iedere bestelling zoals in de wet is bepaald. Dit houdt in dat een product moet doen wat er van verwacht wordt. Daarnaast heeft u 1 jaar fabrieksgarantie op uw artikel. Gaat het product binnen 1 jaar kapot buiten uw schuld, dan zorgt Tommy Teleshopping B.V. voor vervanging of herstel. Indien dat het probleem niet kan oplossen dient Tommy Teleshopping B.V. het aankoopbedrag binnen de wettelijk geldende termijn te restitueren. De fabrieksgarantie is van toepassing op het aangekochte artikel, en vervalt bij ontvangt van het vervangende, danwel herstelde artikel.

Voor een uitgebreide toelichting op de garantie en voorwaarden, verwijzen wij u graag naar onze Algemene Voorwaarden onderaan de website.

14-dagen-niet-goed-geld-terug-garantie

De wettelijke bedenktijd op uw bestelling is 14 kalenderdagen. Echter, Tommy Teleshopping hanteert haar unieke “14 dagen niet-goed-geld-terug” garantie. Dit houdt in dat u een ontvangen artikel zonder opgaaf van reden, onder bepaalde voorwaarden, binnen 14 dagen retour mag sturen naar Tommy Teleshopping en het aankoopbedrag terug ontvangt. U kunt het artikel in principe retour sturen zonder opgaaf van reden. Wij waarderen het echter zeer als u wel een reden aangeeft, zodat wij onze service kunnen verbeteren.

Inschrijven voor de nieuwsbrief

U kunt zich inschrijven voor de nieuwsbrief via de link "Nieuwsbrief" op onze website (onderaan) of door hier te klikken. U ontvangt dan aanbiedingen, kortingen en informatie over nieuwe producten!

Uitschrijven voor de nieuwsbrief

Wilt u zich uitschrijven voor de nieuwsbrief? Dat kan via de link, die in iedere nieuwsbrief wordt meegestuurd.

Klacht melden

U kunt uw klacht indienen via het contactformulier onder de link 'Contact met Tommy' onderaan de website. Vermeld alstublieft uw ordernummer en geef een volledige omschrijving van de klacht zodat we deze zo spoedig mogelijk in behandeling kunnen nemen. U ontvangt binnen uiterlijk 14 dagen een inhoudelijke reactie van ons.

Wilt u uw klacht per brief indienen dan kan dat naar het volgende adres:

Tommy Teleshopping B.V.
t.a.v. Klantenservice
Postbus 10416
6000 GK Weert
Nederland

Indien u niet tevreden bent over de afhandeling van uw klacht dan kunt u deze ook voorleggen aan de Consumentenombudsdienst via https://consumentenombudsdienst.be/nl/klacht-indienen. Ook kunt u uw klacht voorleggen aan het Online Dispute Resolution platorm van de EU: ( https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm).