Telefonisch bestellen? Bel: 078 - 79 00 11 (lokaal tarief)

> Bestelling retourneren
> Artikel omruilen
> Verkeerd artikel ontvangen

Bestelling retourneren

Tommy Teleshopping besteedt de grootst mogelijke zorg aan de kwaliteit van haar assortiment. Toch kan het voorkomen dat u, om verscheidene redenen, een artikel of gehele bestelling retour wenst te zenden. Voor het aanmelden van uw retour hoeft u geen contact op te nemen met de Klantenservice.Om uw bestelling, of een deel daarvan, te retourneren maakt u gebruik van het retourformulier in uw pakket (zie achterzijde van uw pakbon). U kunt het formulier ook downloaden en printen door het aanklikken van de link in de vorige zin. Artikelen retourneren kan binnen 30 dagen na ontvangst. Het aankoopbedrag wordt binnen 14 dagen na ontvangst van de retourzending in ons magazijn door Tommy Teleshopping aan u terugbetaald. Raadpleeg hiervoor ook onze herroepingsvoorwaarden onderaan de website.

Artikel omruilen

Heeft u een artikel in de verkeerde kleur, maat of uitvoering besteld? Dan kunt u uw artikel* natuurlijk omruilen. Neem hiervoor altijd vooraf contact op met onze klantenservice, zodat wij de omruiling voor u kunnen voorbereiden en verwerken. U neemt contact op via de link onderaan de pagina 'Contact met Tommy' of via 078 - 79 00 12 (lokaal tarief). Houd uw ordernummer en klantgegevens bij de hand, zodat wij de omruiling direct voor u in orde kunnen maken.

*Vanwege hygiënische redenen kunnen wij sommige artikelen niet retour nemen of omruilen. Bij ontvangst van uw bestelling is dit op de verpakking van het betreffende artikel aangegeven. Hiermee kunt u rekening houden alvorens u het artikel gebruikt of past.

Verkeerd artikel ontvangen

Wij besteden veel zorg aan uw bestelling en doen onze uiterste best u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Mocht u onverhoopt toch een ander artikel hebben ontvangen dan u besteld heeft, neemt u dan meteen contact met ons op via 'Contact met Tommy' of 078 - 79 00 12 (lokaal tarief). Wij maken dan een afspraak om het artikel zo spoedig mogelijk om te ruilen voor het juiste artikel. Uiteraard zijn hier voor u geen kosten aan verbonden. Houd uw ordernummer en klantgegevens bij de hand, zodat wij de omruiling direct voor u in orde kunnen maken.

Defect artikel ontvangen

Blijkt uw artikel defect bij ontvangst of binnen de wettelijk geldende garantietermijn? Dan verzoeken wij u vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice. Dat kan via het contactformulier hier op onze site of telefonisch via 078 - 79 00 12 (lokaal tarief).